ביתני קונספט

כאשר אנו מציגים בתערוכה, חשוב לבחור קונספט שיהיה יצירתי, שידבר בשפה של המוצרים אותם אתם מעוניינים להציג וישדר נכון את המסר השיווקי שלכם. אם אתם בונים ביתני קונספט, יש לבנות אותם לגובה המקסימלי שמותר על פי החוקים בתערוכה. אם ישנם למעלה מ-50 ביתנים למשל חשוב כי ביתני קונספט שלכם, יבלטו מרחוק. ככל שהלוגו של החברה שלכם יהיה גבוה יותר, כך הוא יבלוט יותר משאר הביתנים לתערוכה.בעיצוב ביתני קונספט,  יש לחשוב מחוץ לקופסא על מנת שהביתן שלכם ימשוך את תשומת הלב הדרושה. יש לשלב שילובים חזותיים יוצאי דופן כמו למשל שימוש בצבעים חזקים, צורות גדולות והכל כמובן במינונים הנכונים וללא הגזמה. עיצוב של ביתני קונספט, אמור להיות יוצא דופן מצד אחד, אך מחובר למסרים ולמותג מצד שני. יש להשתמש בשפה העיצובית שיתאימו לאופי המותג.

חוויה חושית בביתן הקונספט

ביתני קונספט, אמורים להפעיל חושים, בדרך זו, תוכלו לגרות ולמשוך את הלקוחות שלכם. יש להשתמש גם במוסיקת רקע מתאימה, לאפשר למבקרים לגעת במוצרים בכדי שתוכלו להעצים אצלם את החוויה וכך, להשאיר אותם בטעם של עוד. ניתן לשלב בביתן כיבוד קל ופינת קפה לנוחות המבקרים. כדאי לשלב  אלמנטים כמו עמדת תצוגה מולטי מדיה בביתן וכן, לאפשר ללקוחות להשתמש במחשבי לוח {טאבלט} והקרנה על קיר ומסכי מגע.

ביתן קונספט תדמיתי א מכירתי?

בין אם הביתן של הקונספט שלכם הוא תדמיתי או מכירתי, חשוב כי הוא יהיה בעל מסרים ברורים. יש לנסות אותו על מספר אנשים על מנת לבדוק כי אכן המסר עובד. אם אתם חשים שיש לבצע עוד שינויים קלים אל תהססו לבצע אותם. הדמיה איכותית של ביתני קונספט, תאפשר לכם לקבל את המושג האמתי לגבי המראה הסופי של הביתן. ישנן חברות אשר מאפשרות ליצור סיור וירטואלי בביתן. כלי זה, הינו חשוב ויעיל לנטרול בעיות שונות ועדיף לבצע זאת לפני התערוכה כי אחרת זה יהיה מאוחר מדי. חשוב לנהל לוחות זמנים מדויקים לכל שלב בפרויקט שלכם בתערוכה. יש להשאיר את היום האחרון לפני התערוכה פנוי, כי תזדקקו לו לצורך שינויים של הרגע האחרון. יש לשכור את כוח האדם הנחוץ לכם בתערוכה של ביתן הקונספט שלכם. חשוב כי יהיו לפחו ת שלושה אנשים ושני מציגים. אם תיישמו זאת, תהיה לכם תערוכה מוצלחת.