מסכי לד לעסקים

מסכי לד מוארים לבתי עסק

יש בעלי עסקים המקשטים את המשרד עם צבע וחיפויים ויש כאלו שפשוט קודחים מסכי לד מפוארים! מסכי לד משמשים הן לצפייה בטלוויזיה ובמחשב והן להקרנת נורות לד לעיצוב המשרד. על כן, מסכי לד הם רב תכליתיים וביכולתם לבטא היטב מטרות רבות למימוש בחלל המשרדי.
 
יותר טוב מפלסמה ו- LCD
 
לד מכיל ספקטרום צבעים רחב ביותר, המאפשר איכות צפייה מהמשובחות שנצפו אי פעם בעולם הדיגיטלי (למרות שבתחום הטכנולוגיה – מוצר יותר מדויק הוא רק עניין של זמן...). עם מסכי לד אתם יכולים לצפות במרקם הצבעים הקרוב ביותר למציאות הן כשמקרינים מיצג שצולם במבנה, והן כאשר זה צולם תחת כיפת השמים.
 
מספק תאורת לדים למשרד
 
מסך בצבעי לד בעלי פיגמנט זוהר ונוצץ מלטשים את המשרד, ומשוועים לו מראה יפה וזוהר ביותר. בדיוק כפי שאתם תולים נורות, או מעטרים את המדף המשרדי בפנסים, כך ניתן לעשות עם מסכי לד צבעוניים וליצור מרקם צבעוני ברחבי המשרד.
 
מסך עמיד הן בזמן והן במשאבים
 
זהו מסך אשר יכול לפעול הכי הרבה שנים ללא צורך בהחלפה, וגם לא זקוק להספק חשמלי רב כדי לתת תפוקה טובה. מסכים שמתחממים או מרצדים בדרך כלל מפיקים המון אנרגיה כשהם דלוקים, וזה מתבטא בחום. מסך לד נשאר בטמפרטורת החדר גם כאשר הוא דלוק, מה שמעיד על מינימום אנרגיה נצרכת PERהפעלה.
 
מומלץ להתקין ליד המסך גם:

·         עבודות גבס, בדגש על מדפי גבס למסגור המסך.
 
·         נורות לד בדפנות המסך.
 
·         כוננית מולטימדיה למסכים דקים.
 
מי שמממש התקנה של שילוט דיגיטלי מספק למשרדו חוויה דקורטיבית ופונקציונלית ייחודית המבטאת את המקסימום ממסך הלד שלו. מסך לד עם פיצ'רים אלו מספק חוויה בלתי נשכחת הן בצפייה, והן כאשר בוהים בו בעת הקרנת צבעי העיטור השונים במשרד.
 
מחירי מסכי לד
 
המחירים משתנים בהתאם לגודל המסך, ספקטרום הצבעים הכולל של המסך ורמת העמידות שלו. ככל שנתונים אלו גבוהים יותר, כך גם המחיר יהיה בהתאם. כיום, המחירים של מסכי לד אינם יקרים, אך הדבר צפוי להשתנות בקרוב. מהרו ורכשו לכם מסך לד משרדי בוטיק!
 
למידע נוסף על מסכי לד מוארים לבתי עסק, הקליקו כאן!